OoOooO

Godmorgon, godmorgon!
nu har jag johanna jonsson vart vaken i två timmar redan. Bad min pojkvän ringa och väcka mig idag för han spelade match, så klockan halv tio ringde min mobil och jag gick upp. Lika bra, annars kommer jag aldrig somna ikväll. Fan jag hatar att man vänder på dygnet när man har lov :/ Men jag är uppe nu i alla fall, sen om jag är pigg är ju en annan sak.. Skulle kunna lägga mig igen och vakna klockan 3, fan va underbart! Men nu är det slut på det roliga, imorgon börjar skolan igen. Och föresten, jag hann även göra en skoluppgift nu när jag gick upp så tidigt, poäng till mig! :)
Nu har jag precis käkat frukost, idag första gången på länge har jag ätit riktig frukost! Två knäckemackor och äppeljuice! Vi hörs mer under dagen, :)

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0