onsdag

Nyss kommit innanför dörren hemma i lilla kholm, mina fötter är blöta, riktigt blöta. Skulle jag vrida ur dom skulle jag skapa nya stilla havet. Här i katrineholm plogar man minsann inte gatorna, nejnej.. Magvärken tar dö på mig snart, har precis fått i mig en tablett, får väl hoppas på att det funkar. Men en lite positiv sak då, jag älskar min nya mobil!! haha. Riktigt bra är den, nu ska jag bara lära mig smsa fort på den, för jag är ju inte direkt van vid touch. Nu ska jag försöka få i mig lite mat om det inte kommer upp på en gång pga. av min magvärk. det där måste vart trevligt att fått veta, eller vad säger ni?

en sak till bara, tack älskling för att du finns. Du får mig le även fast allt är skit, du gör mina dagar. Utan dig är jag ingenting, och det säger jag inte bara.. jag är verkligen inget utan dig! Dina kramar värmer med än du anar. JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0