new year!

Jaha ni, då var 2010 här :) Jag ser fram emot det här året faktiskt, jag känner på mig att det kommer bli ett riktigt bra år! Igår var det nyår och det firades med dom bästa brudarna hemma hos frida, hon bjöd på middag och party. Mycket skratt och mycket sexsnack..... Varför blir det alltid så när man är med massa tjejer?! Haha, i alla fall så var det sjukt kul! Tack alla fina brudar för igår :) Bilder togs det också, men dom har inte jag lagt in än, men dom kommer :) Sen vid tolvslaget drog vi ner på stan och firade in det nya året, där jag även träffade massa andra bra brudar! Kvällen slutade i alla fall med att sofie sov hos mig! Vi vaknade vi halv två & sofie åkte hem typ på en gång. Och idag har jag BARA legat framför tvn och slappat, det är verkligen en sådan dag idag. Men jag är super nöjd över nyår! :) Idag känner jag mig sliten som fan, men ingen huvudvärk! ;)


Innan: Igår innan jag hade börjat fixat håret, som ni ser så var inte sminkningen heller klar. Mörkare på vänstra sidan ;p men det fixade jag till sedan, så tro inte att jag gick ut sådär, haha.


Efter: Ganska så sliten idag som ni ser, gårdagens smink och söndersprayade håret uppsatt i en knut (uuuueeeek) mår illa av mig själv just nu, haha. men alla kan inte alltid se bra ut, (HAHAHHA)


Hoppas i alla fall ni också hade ett bra nyår :)

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0