Lista

Hur har året varit för dig? - Både bra och dåligt
Bättre än förra året?  - Ja, MYCKET bättre.
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Det finns så mycket saker som jag aldrig kommer glömma :)
Har du flyttat under året? - Japp, flyttade för tre veckor sen med familjen till en större lägenhet.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Dum fråga, klart jag har!
Isåfall vilken? - Om jag måste välja en så väljer jag den som först kom upp i huvudet, årets partylåt akon ft. david guetta - sexy bitch

KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit under året ? - Mycket bra!
Har du varit kär? - Ja, hela året & är fortfarande! :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- Ja


SORG & HÄMND:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej, inte vad jag vet.
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej, som tur är!
Har du slagit någon med knytnäven? - Ja
Varit i slagsmål? - Haha, Kan man väll säga.


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? - Det finns många saker jag ångrar..
Isåfall vad? - that's a secret
Har du skämt ut dig? - Det har jag nog gjort för många gånger
Har du ljugit för en vän? - yes..
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja :))))
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - yes!


SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Plusgymnasiet inriktning stylist Norrköping
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej
Hatar du något/någon på din skola? - Nej
Har du gjort något framsteg? - Ja!
Haft alla rätt på ett prov? - nej, HAHA..


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? - Ja, massa.
Har du förlorat någon vän? - Nej tror inte det.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte vad jag kommer på (?)
Har du ljugit för en bästavän? - vit lögn.. yes sir!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0