im going back to school with my girls

Måndag 11/1.
Och idag började jag skolan, jag hade faktiskt saknat skolan, eller ja.. brudarna! Och stylistlektionerna. Eller ja, skitsamma. Jag hade saknat allt! haha. Ett litet mindre bra grejj jag gjorde idag var väll att glömma alla skolböcker hemma.. eftersom jag hade haft dom hemma under lovet! Så dagens uppgifter gjorde jag tsm med medina och frida.

Vi började med naglar idag på stylisten, super kul! Började med lite teori och en enkel manikyr idag. Mer kompliserade saker kommer på torsdag! ;) Hannah fick röda naglar och jag ljusrosa, men mina förstördes när jag trodde dom hade torkat och satte på mig jackan.. Men sen visade det sig att det inte hade torkat, vilket gjorde att allt förstördes.. Fixade även hannah's hår idag, grymt snygg blev hon. Blev faktiskt nöjd med resultatet. Tyvärr tog jag inget kort, så ni inte kan se. Tog tåget hem fyra & nu sitter jag här, med isbitar till fötter.. FAN alltså, så kallt det är ute.. Ge mig körkort! Eller typ värme skulle räcka.. Menmen, nu ska jag inte trötta ut er med mer "detaljerat" inlägg. Hörs senare!

- bless


världens bästa pojkvän.. att vakna av det där samtalet inatt fick mig att flyga på moln! babuuuu <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0