girls night <3

Dålig uppdatering dom här två dagarna, men har inte haft tid för datorn.
Igår (torsdags) var jag på stan med matilda och bytte en tröjja på HM, sen träffa vi elin & emma och vi gick till sultans och fikade! Mycket gott och mycket trevligt :) Efter det drog jag hem och tog det mest lugnt hela kvällen.

Idag (fredag) Så har jag vart med mina två favoriter - matilda & emelie. Vi har vart hemma hos mig och dunkat gammal musik som man får minnen av och haft lite teqiula race, eller ja.. dom hade det! haha ;p Mycket mycket skratt, vilket gillas starkt! Jag tycker om er brudar, masssssor :) Och vi har ätit masssssa godis och chips.. Känner mig lite full i magen nu! haha. Dom har i alla fall precis åkt hem nu, och nu väntar jag på att min kära pojkvän ska ringa mig så jag kan sova :) (kan inte sova utan att fått höra hans röst) Imorgon vet jag inte vad som händer, får se.

Bjuder på två riktigt snygga bilder från kvällen (dont hate us because we are beatiful)



Här är en bild på mina två stjärnor; miss.alien & miss.quasimodo (HAHAHAHAHA)


Nu väntar sängen
- bless

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah! jag älskar er <3

2010-01-09 @ 14:54:36
Postat av: Matsow

Hahaha så snygga. Älskar er <3

2010-01-09 @ 18:10:56
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0