....

Jag vet, jag vet matilda att det vart dålig uppdate.. HAHA!
Onsdagkväll och jag kom hem för typ en timme sen från att ha vart i norrköping, jag och frida sovde över hos hannah. Vi hade det jätte kul. Efter skolan igår så gick vi först och tränade, och det var inte bara vi från klassen....

vi tog typ över sats, haha..

Sen efter att vi hade tränat så gick vi på stan och shoppade lite, jag fick med mig en ny söt kofta från gina tricot och en bajssnygg t-shirt från gina på rean, 49 ;-. Inte dåligt va? Sen så gick vi vidare till ica och köpte mat till kvällen. Det blev hamburgare med pommes, mums. Och såklart lite choklad och chips. Stannade till på stadsbibloteket och hyrde två filmer "bombey dreams & linas kvällsdagbok" vi kollade på båda mitt i natten, vi var uppe ganska länge. Men vi hade ju faktiskt sovmorgon till ett, så det var ingen fara. Det var jätte kul att sova där, lite kallt.. men mycket trevligt! :) Måste vi göra om tjejer. Idag så har ju tågen på SJ fuckat ur på riktigt, det går inga tåg och inga bussar heller. Så jag och frida satt fast i norrköping eller vad man ska säga, men det löste sig tillslut, fridas mamma och hennes pojkvän kom och hämta oss. Men för att fördriva tiden innan dom kom, så gick vi till älskling, han jobbade. Så vi hade skapligt kul kan jag säga, jag och frida gjorde om lite.. HAHA, och sen så skulle jakob leka tjuv.. äsch, jag orkar inte förklara.. ni fattar ändo inte :D haha! Men nu sitter jag i alla fall hemma och är helt slut.. Ska snart sätta på grease och bara mysa.

Och hörrni, imorgon är det ingen vanlig dag.. för imorgon är det min älsklings födelsedag! :))) <3

Men nu orkar jag inte skriva mer!
- bless

Kommentarer
Postat av: Matsow

hihi

2010-01-14 @ 00:41:43
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0