baggefjöl

Nu är det söndag och jag vaknade för en liten stund sen.
Jag hade en toppen kväll igår! Såhär kul var det länge sen jag hade. Det var ju som sagt sofia & pontus som styrde upp det. Det vart ganska mycket folk, väldigt skoj. Men väldigt varmt. Men jag måste säga att det finns ju vissa idioter som bara kan dra åt helvete rent ut sagt. Åkte hem vid ett tiden med matilda, malin & moa. Drog hem på en gång, för jag frös så jävla mycket. Somnade gott och ligger jag framför tvn och degar. Vilket man ska göra en söndag enligt mig! Tog lite egopix igår innan jag drog till matilda (höhö) Tack sofia & pontus och alla andra för igår! <3



Kvällens oufit såg ut:
Örhängen från hm
linne med kedjor lindex
svarta tunna strumpbyxor
högklacade skor
kavaj

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0