a good day

Jag har haft en jätte bra dag! :) Skrattat mycket i skolan, med mina kära vänner. Och efter skolan drog jag ner och mötte upp min älskling på stan, sen drog vi vidare till expert och köpte min rosa söta touchmobil :))))) jag var som ett litet barn på julafton, fråga jakob.. haha! Sen drog vi vidare till kiosken och jag trixade och fixade med mobilen. Så nu har jag ny mobil, behöver inte längre skämmas över min mobil.. haha! Földe med älskling på hans träning också, UTOMHUS! ja ni läste rätt.. och vet ni vad jag hade på mig? Lackleggnings, converse och skinnjacka! varmt.. eller inte! Jag frös så mycket att jag var tvungen att gå tillbaka till jakobs kiosk där jakobs pappa var. Sen gick vi till ica kvantum och köpte med oss taco pajer, damn va gott det var. Och nu sitter jag här i jakobs säng oh kom på att jag missat ph!

Och på tal om det, är man fast i det och missar ett avsnitt så kan man inte kolla facebook förens man har kollat på dom missade avsnitten, om ni förstår hur jag menar. Allt som hände i avsnittet står på facebook statusarna! Så jag får väl vänta med facebook tills jag sett avsnitten, huuur ska klara mig? (ironi)

Ska ladda in musik nu på mobilen sen mysa med min, bara min mysigaste.
- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0