<3

Måndag... måndag... smaka på ordet, MÅNDAG! Bara ordet låter ju tråkigt för sjutton :P hatar att det är måndag, kan det inte vara fredag? :) Iskolan idag på stylisten fick vi göra fransk manikyr på varandra och även lite andra snygga dekorationer över, jag och frida var väl kanske inte bäst på det. Men man är ju iskolan för att lära sig ;) Vart ganska coolt ändo. Efter skolan drog jag ner till jakob (igen) och vi gick tsm till sats, för han skulle provträna. Var väl där till halv sju/tjugo i. Och kom på att mitt tåg gick halv.. och jag orkade inte sitta på stationen och vänta i typ två timmar, så jag hängde med jakob hem igen (a) jag är beroende av han, älskar att sova bredvid min babi! Aja, nu ska vi slå på en film och sen ska jag duscha!

- bless

helt fast i dig.....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0