- tuesday

Tisdagsnatt och jag ligger själv i min säng :( min baby har åkt heeeem.. Men det är lugnt, jag träffar han snart igen! Vi har haft två jätte mysiga dagar. Idag vaknade vi något sjukt sent.. kvart över två stod klockan på när jag slog upp ögonen, haha.. Men så kan det bli när man är uppe hela natten. Vi gjorde oss iordning och gick ner på stan (again) för jag skulle byta tillbaka min "paljettkjol" som jag köpte på hm för ett tag sedan, men tror ni inte att jag glömt att det var stängt idag eller? kuuuul... Så vi gick till mc och tog en cheesburgare ist & sen drog han hem.. Och nu sitter jag här mätt och belåten för vi fick värsta brakmiddagen förut, för farmor & farfar var på besök.. Så nu är jag riktigt tjock om magen! Men det klirrade i alla fall fint i kistan. Men nu börjar klockan bli mycket, ska nog krypa ner under täcket..

- bless





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0