vad ska det bli för rubrik denna gång...

Gjorde om bloggen lite som ni kanske ser, orkar inte göra något speciellt. Räcker för er att visa vad jag heter, så ni vet vilken blogg ni läser & sen så är det väl innehållet av bloggen som ni är intreserade av? Äh, ni fattar.

Kom hem ganska tidigt idag efter skolan, fyra var jag hemma och gjorde i ordning nudlar och skulle ringa butikschefen på ica maxi i norrköping & fråga om praktikplats åt mig & frida nästa vecka. Men jag fick prata med världens otrevligaste person, det lät typ såhär (jag var jätte trevlig, presenterade mig osv...) "Nej, det har vi inte. Tack, hejdå!" Jag skojar inte.. Det var sådär han lät. Trevligt! Så ingen praktikplats än så länge, men ska försöka fixa något imorgon efter skolan. Lyckas jag inte, så kunde jag stå i kassan i jakobs kiosk, bättre än att sitta i skolan med en annan klass i alla fall. Började även kika efter sommarjobb idag, ringde några "kontakter" som jag har, så jag kanske har ett sommarjobb till sommaren, det vet man aldrig. Men nu har jag finslipat mitt cv lite & ska ner på stan och se vart cvt hamnar.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer med massa jobb & sommarjobb hit och dit. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, men måste hålla mig vaken.. jakob sa att han skulle ringa & säga godnatt! Vi hörs imorgon snyggingar.

- bless


En riktigt söt johanna för några veckor sen

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0