torsdag

Dagen har spenderats med mina vänner frida och matilda. :) Vi har vart på stan och strosat runt lite. Jag fick med mig en apsnygg tröja hem från lindex.

Vet inte om man ser så mycket? Den ser ju inte så värst snygg ut på bilden, men på är den skit snygg :) Markerade axlar, love it. Sen efter att vi vart stan så gick vi till sultans och fikade, mycket mysigt och mycket prat. Sen drog vi hem till mig och där har vi spenderat resten av kvällen. Lyssnat på musik och ja.. resten blir våran hemlighet! En låt som jag hittade idag innan jag gick och mötte brudarna var den här, och jag KAN inte sluta spela den....

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! haha, är det sån tröja med fyrkantiga detaljer...? satan! :D kostade den 199 ;- isf vare precis ensåndan jag skulle köpa! :D

2010-02-04 @ 23:39:39
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0