tisdag

Idag är humöret lite bättre än igår, tacka fan för det.
Efter skolan idag drog jag, frida & hannut ner på stan och kikade lite. Hade ju värsta planen att jag skulle införskaffa mig massa nya kläder, men kom hem med ett par byx/tights (?) från gina och en väska från bells shoes (apsnygg!!) Åt lite mat på mc också (såklart) Sen drog vi hem med halv sju tåget, men det hade hänt en vildolycka på tåget framför, så vi fick stå och vänta i en halvtimma.. Men det är lugnt, hem kom jag ju i alla fall. Nu ikväll när jag kom hem har jag bara städat rummet och tagit det lugnt, orkar inget annat när jag kommer hem efter skolan. Nu ska jag duscha och sedan plocka ner lite saker i min nya bag (haha) Såhär ser tightsen ut som jag köpte från gina idag

Fast jag köpte dom i svart, kände att det var mer jag. Satt grymt snyggt på!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0