snöoväder

Hej bloggen!
Jag har inte uppdaterat på flera dagar, men det är pga att jag vart sjuk och mått riktigt dåligt. Men jag mår bättre nu i alla fall, men är ledig från skolan. För vi som pendlar till skolan, kommer inte till skolan. Det är total kaos i tågtrafiken. Men det är väl kanske inte så konsitgt om man tänker efter, vafan.. Jag har aldrig sett såhär mycket snö! Mamma sa att sist det var såhär mycket snö i sverige, var 1987 trodde hon. Helt sjukt ju, fyfan. Jag önskar bara att allt bara kunde försvnina under en natt. Igår kväll, såg vi att utanför vårat hus hade två bilar fastnat i snön, dom kunde inte komma loss. Så vi gick ut och hjälpte till och putta, FYFAN va trögt det gick. Dom har nämligen inte plogat här där jag bor förstår ni, dom har plogat gåvägarna, men inte dom stora vägarna (?) ja menar, vilken idiot är ute och går i det här vädret, visst det finns ju vissa.. Men jag måste säga att det behövs ju plogas mer på vägarna där bilarna går.. Menmen, nu sitter jag här i alla fall i soffan och dricker varm oboy, mycket gott och bra för min hals. Vill inte få sådär ont igen, men jag känner fortfarande av det. Menmen, nu ska jag kika vidare på tv'n.

- bless

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

du får komma till mig imorgon om du vill! du svarar ju inte någonstans! :D sista gången jag skriver det. du kan ju höra av dig om du vill! :)

2010-02-04 @ 13:37:04
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0