helgen

Har inte blivit något bloggande alls under tiden min älskling vart här i kholm. Vi har faktiskt bara mest tagit det lugnt ihelgen och myst. I fredags kollade vi på lets dance med mamma, igår var det tänkt att vi skulle gå på bio, men jag hade absolut ingen lust! Så martin (min lillebror) och jakob gick på bio, för jakob ville så gärna se avatar. Under tiden gick jag och mammi och fikade på sultans :) Sen blev det melodifestivalen med älskling & mamma, massa chips och godis också, haha.. fyfan va tjockt! Och idag har vi vart och solat och sen typ... legat ner och bara myst. Och hörrni, snön är på väg bort!!! wohooo. Fan det är ju 7 + grader ute ;o det var länge sedan det var så varmt. Hoppas det stannar nu bara. Nu ska jag kolla lite på tv, och sen äta något.
- bless

Kommentarer
Postat av: sanne

ojojoj världens längsta sanne har skaffat blogg ;) läs nu din lilla mupp

2010-02-28 @ 21:55:46
URL: http://sanneg.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

hej, sanne gör reklam! :D

2010-03-01 @ 00:43:41
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sanne

hur värt som helst?!

2010-03-02 @ 00:09:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0