fredagsmys

Hemkommen från norrköping för ett tag sedan. Hade ett prov idag & ett typ prov/läxförhör iskolan. Ett matteprov och sedan ett slags prov i arbetsmiljö och säkerhet. Men båda gick riktigt bra tror jag, matteprovet kunde jag allt förutom en fråga & sedan på arbetsmiljö och säkerhet kunde jag allt (lite måste jag väl få skryta,haha) Efter skolan drog jag & sofie ner på stan och kollade lite. Glömde dock mina presentkort hemma, förbaskat surt när jag hittade en tröja på gina som jag ville ha. Men ska åka till norrköping en snabbis imorgon på dan, får köpa den då. Men kom hem med en riktigt snygg cardigan som var på rea från VILA, 130 ;- fick jag peja för den. Bra köp tycker jag! Men nu ska jag kika lite på tv och sen äta god mat med familjen, ikväll blir det fredagsmys bara :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0