:)

Nu var fredagsmyset slut för ikväll, chipsen och dippen är slut, även så drickan. Mamma & Magnus har somnat i soffan, bara jag som är vaken, martin har somnat i sin soffa i sitt rum, simba ligger och sover i min säng och kurrar. Vad ska jag göra nu då? Lyssna på musik och kanske bli lite trött och krypa ner under täcket och sova? Lär ju inte få sova hela natten i alla fall, jakob är på otten & han lär väl ringa klockan tre.. funderar på att sätta på ljudlös eller något, men det känns taskigt.. haha! Hade en tanke förut att jag skulle dra till norrköping imorgon och kolla på jakob's match, han ska nämligen hoppa in som målvakt i en innebandy match, så han ville att jag skulle komma och kolla. Och jag tänkte även införskaffa mig en tröja från gina då! Men jag får väl se hur det blir med det, tågen går så dåligt imorgon. Annars blir det en lugn "förmiddag" imorgon, sen vid eftermiddagen så börjar jag göra mig iordning, sen på kvällen drar jag på återträff med min gamla klass från sävsta "6Röd", kan bli mycket intresannt & träffa alla igen.


söt bild. söt johanna. förra helgen. sofies tjejfest. trevlig kväll. glad johanna.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0