:)

Tjabba, tjena, hallå!
Ligger i soffan och slöar. Är lite smått trött, somnade inte fören klockan halv fem i natt ;o kan ju bero på att typ jakob ringde helaaa tiden.. Ska fan stänga av mobilen nästa gång han är ute, haha.. Får ju fan aldrig sova. Gårdagen var jätte trevlig. Var ju hemma hos sofie med massa tjejer och åt tacos och spelade "jag har aldrig, sanning eller konsekvens, våghals" m.m.. Och dansade såklart. Det var super trevligt, tack sofie :) och alla andra som var det såklart!

Idag ska jag åka till älskling, saknar ihjäl mig efter honom. Behöver en lugn hemma kväll med han bara, en film och lite godis och massa kraaamar. Lite surt bara att tågen går så fruktansvärt dåligt på lördagar, det går en 11, 13, 15 & 19. Och tre tåget hinner jag aldrig till, så jag får lov att åka sju tåget, lite sent.. Men det skiter jag i, bara jag får vara med älskling. Såg att melodifestivalen börjar ikväll, kanske ska kolla på det? Haha, inte för att jag tror min babii vill kolla på det, men vi får väll se..

Nu ska jag kolla vidare på tv.
- bless



kvällens outfit igår bestod av:
min nya tröja från lindex med nitar på axlarna
svarta strumpbyxor
örhängen från hm
högklackat
och sen pälsjackan över det.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

2010-02-06 @ 15:00:53
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

Tack själv! det var jätte kul igår! :D haha, vadå tant randig? :( jag äger ingen randig tröja.. <3<3

2010-02-06 @ 15:01:23
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0