en sjuk johanna

Ligger i soffan och orkar inte röra på mig, jag mår skit. Ont i halsen, så jag kan inte äta ens. Tung i huvudet, förkyld och trött i kroppen.. Jag vill inte vara sjuk! Men så fort jag reser mig upp så blir jag yr i huvudet så jag måste lägga mig igen.. FAN! Ska gå och ta någon tablett som hette "mocaugin" eller något, som tydligen bedövar halsen, skulle ju inte sitta fel. Tågen verkar krångla idag med till norrköping, så det kanske var lika bra att jag stannade hemma ändo. Nej, nu ska jag lägga mig en stund och sova och hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar.

- bless

bild från i lördags

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

ofta du inte är i skolan på min födelsedag :( besviken nu...

2010-02-01 @ 14:01:28
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

sv: lilla du! jag har inte hunnit sagt något till alla som jag vill bjuda på tårta. men du vet att du är självklar! :) så om du är pigg och kry imorgon så får du titta förbi för en tårtbit? :D<3

2010-02-01 @ 18:53:31
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0