dammigt, dammigt.

Oj, här var det länge sedan man skrev. Har ju hänt en del sen sist!
Lördags - Arams 20års fest, mycket trevlig kväll TILLS en viss idiot ska förstöra hela kvällen, jävla äckel.
Söndags - SLAPP-DAG! Behöver jag säga mer?
Måndags - Tog det endast lugnt, gick inte ens utanför dörren.
Tisdags - Kom sofie hem till mig, vi bakade kladdkaka och pratade och hade allmänt trevligt :)
Onsdags (igår) - Var på stan med matilda och fikade på coffe house, mycket trevligt & sedan på kvällen drog vi och kollade på fotboll med grabbarna.
Och idag har jag spenderat hela dagen på marieberg med mamma & lillebror och hans kompis gabbe. Köpte ganska mycket, eller ja.. jag fick allt, inte ett öre la jag ut själv! Tack mammi, du är världens bästa! <3 Kan kanske få några bilder på det sen och lägga ut, imorgon eller idag. Fick i alla fall med mig detta;
- svarta byxor från CUBUS
- Två baslinnen i svart & vitt från VILA
- En grå cardigan med markerade axlar från VILA
- En apsnygg tröja med markerade axlar fårn GINA TRICOT
- En annan snygg grå tröja från GINA TRICOT
- Skinnhandskar från ACCENT
- Två par nya skor från SKOPUNKTEN

tror det var allt (?) Äsch, ni får se senare eller imorgon. :) Är väldigt nöjd i alla fall!
Och nu ska jag bara slappa i soffan, för jag är så jävla trött efter dagen.
- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0