Dag 2, min bästa vän.

Jag kan inte bestämma mig för en bästa vän, utan jag har flera bästa vänner som jag delar allt med. Som alltid finns där och ställer upp och som får mig att må bra. Men det finns två personer som vet lite mer om mig än alla andra, Matilda och Sofie. Det är dom två jag ringer när jag är ledsen och söker tröst, det är dom jag ringer när jag vill dela med mig av ett skratt. Det är helt enkelt så, ni är bäst. Jag har så många roliga minnen med er tsm och med var och en. Sofie har jag känt sen 2005, då vi blev som syskon. Vi gjorde allt tillsammans den sommaren och sen dess har hon alltid varit en bästa vän för mig, jag vet att ringer jag och är ledsen så finns hon där till 100 procent. Likadant med Matilda, henne har jag känt sen jag flyttade till stan, vilket var år 2007 tror jag. Hon är den skönaste tjejen jag känner och med henne skrattar man alltid, bästa tjejerna i katrineholm. Två stora hjärtan till er! Men som sagt, det finns många mer tjejer som borde ta åt sig av dom här orden. Jag älskar mina tjejkompisar så grymt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tröjan är köpt på Big is beautiful på H&M tror jag. Eller om det var mammaavdelningen? trodde det var en klänning nämnligen, men jag hade fel. Dock passa den bra som det också :) haha. Saknar dig också!! Vi får ta och ses snarast. På jullovet lär det bli en hel del också :)

2010-12-13 @ 21:09:36
Postat av: maja karlsson

fan ta dig...jag då?

tänker aldrig mer prata med dig någe mer.

2010-12-13 @ 21:20:32
URL: http://majakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Matsow

åååh va glad jag blev när jag läste :D du är bäst! <3<3<3<3<3

2010-12-13 @ 21:53:57
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

naw, sötis! systrar sen 2005. hjärtan som fan till dig meeee <3<3<3<3

2010-12-15 @ 10:08:09
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sanne

jag tar åt mig ;) ;) ;); )

2010-12-15 @ 12:46:12
URL: http://sanneg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0