Dag 1, om mig.

Jag har alltid tyckt att det är svårt att presentera sig själv.. Men jag ska försöka!

Mitt fullständiga namn är Johanna linnea margaretha jonsson. Linnea fick jag från min morfars mamma tror jag, och margaretha från min mormor. Jag trivs helt okej med mitt namn. Jag är 18 år, föddes den 27 maj en onsdag (då vet ni typ). Jag ses som en glad och pratsocial tjej, och som en shoppinggalning (iaf av min familj), Är även väldigt envis av mig, tjatar tills jag får som jag vill och får jag inte det kan jag nog bli lite sur.. Ingen bra egenskap! fyy. Jag älskar mitt liv! Gillar att umgås med mina tjejer och snacka om allt mellan himmel och jord, festa, ha massa härliga myskvällar med min familj och kramas med min pojkvän. Jag älskar även musik, musik betyder mycket i mitt liv, bra musik och du kan få mitt humör ändra från arg till glad på noll sekunder. Älskar även att krama och pussa på min söta lillebror william på 3 månader, han är världens finaste enligt mig. Jag bor i lilla skithålan katrineholm, men är mycket i norrköping där jag både pluggar och har min pojkvän.
Jag pluggar till stylist på plusgymnasiet i norrköping där jag stortrvis i min härliga tjej-klass. Och efter skolan vill jag ut i arbetslivet på en gång, och då menar jag inte att sitta i en kassa på willys.. Nej jag har alltid haft en stor dröm att få jobba som tjejerna i "The hills", backstage på modevisningar och styla modeller. Vem skulle inte vilja?! Men såklart vill jag även försöka hinna med att resa, det är ju bara ett måste innan man skaffar sig familj. En jorden runt resa skulle ju inte vara fel..
Mer får ni inte veta, det här räcker bra.
Lite hemlisar måste man ju få behålla för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill bara påminna dig om hur mycket jag älskar dig! Puss från mamma

2010-12-13 @ 15:23:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0