you're lovekiller

Hej hej hej..
Jag tror jag har fått en jävla bloggtorka! Jag vet aldrig vad jag ska skriva om längre, så det är nog därför ni ser mig så sällan uppdatera. Jag har i alla fall börjat och skolan, det det känns faktiskt grymt jävla bra! Har saknat alla brudarna. Jag lever mitt liv till det yttersta och jag bara ÄLSKAR det!
Finare vänner & finare pojkvän går det inte att få, you make my days!
Men nu är det dags att dejta kudden, tåget får 5 i åtta imorgon bitti, tjohooo.
Hittade förbjudet snygga ringar från www.kyssjohanna.se
SEND ME!?

Kommentarer
Postat av: Matsow

Om du köper dom ringarna till mig så kan jag köpa dom till dig? fast du får betala allt? :D:D

2010-08-25 @ 19:59:00
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0