when you told the world, you're mine!

Ligger ner och försöker sova, men det går inte riktigt som planerat. Jag kan inte somna!!
Och jag har kollat igenom facebook ett x antal gånger, läst alla bloggar... Så jag tänkte att jag skulle gå in på gamla roliga sidor man hängde på förr! Till min största besvikelse hade internetsajten där jag och jakob träffades lagt ner, alla våra gulliga mejl till varandra är borta nu, alla kommentarer, alla bilder... Det kändes jätte konstigt, för det var ändå lunarstorm som fick mig att få upp ögonen för jakob. Varför gick jag inte in dagen innan dom la ner och printade ut allt gulligt vi hade skrivit till varandra då när vi precis träffats?! :/ Nu finns nada kvar! Det var lite mindre kul att få reda på denna kväll... Ni kanske tycker jag är töntig, men tänk efter själva, om stället där ni träffade eran kärlek helt plötsligt försvann, skulle det inte kännas konstigt och tomt på något sätt? Tur i alla fall att minnena sitter fastspikade i mitt huvud & att vi fortfarande har varandra! Och då måste jag bara få tilläga - JAG ÄLSKAR DIG YACOUB YACOUB.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0