vänner, dom är bra dom <3

Hemma efter en riktigt lyckad dag! Dagen började med att jag hängde med min kära mormor till norrköping, elton skulle klippas (en hund för er som inte fattar) och under tiden han klipptes, drog jag och mormor en runda på stan. Jag fick en jätte fin tröja av mormor från lindex, en svart tunika med kedjor på axlarna, är ganska dålig på att förklara som ni hör kanske... haha! Sen hann jag knappt hem innan jag skulle iväg igen, det väntades nämligen grillkväll hemma hos lovisa i vingåker med massa fina tjejer! Det var riktigt trevligt, det blev mycket skratt! Det måste vi göra om någon gång. Så jag är riktigt nöjd med dagen. Imorgon kanske jag, fia & matilda drar en tripp till norrpan och shoppar lite. Vi får se imorgon hur vi gör, men det skulle vara kul. Nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket och kolla på gårdagens avsnitt av "Dating in the dark" Men ni får ha det bra fram tills vi hörs igen.
Slänger in en jätte fin bild på min älskade vän matilda karlsson!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0