I THINK I KNOW WHY THE DOG HOWLS AT THE MOON

Jag och mamma var ute och övningskörde i över en och en halv timme. Jag älskar att köra bil, haha. Vi åkte ner till mormor och morfar, båda två ville åka med och se hur jag körde, haha. Sen när vi kom hem så färgade jag mammas hår och både plockade och färgade hennes ögonbryn. Det blev en riktig mamma&dotter dag idag, det gillar jag jätte mycket ♥ Och nu har jag precis duschat, rakat benen och smörjt in mig. Har även pluggat till provet imorgon, dock verkar det vara det lättaste provet vi haft. Så enkla frågor att vem som helst kan svara på dom.
Men nu ska jag göra mig en kopp varmt te och macka och fortsätta kolla på wallander, sen blir det att krypa ner till sängs.
- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0