I LOVE THE SUN

Precis kommit hem, sov ju i norrköping igår till idag, hos min älskling. Var och kollade på hans fotbollsträning i ektorp, han är så duktig så! Efter det åkte vi hem till han och gjorde korv med bröd, sen somna vi ganska tidigt, massa mys. Hade bara en lektion idag, och den var ju inte speciellt ansträngande. Börja känna att onsdagar är ganska onödiga, i alla fall denna onsdag. Efter skolan åkte jag och brudarna ner till stationen och köpte glass och satt ute i det fina vädret och bara njöt. Jag och frida gjorde även en god gärning idag och köpte en majblomma av en söt liten kille, men frida gjorde bort sig lite... HAHAHA, fy fan jag garva så jag grät!
Men nu hinner jag inte skriva mer, ska ut och träffa min matilda.
- bless

Kommentarer
Postat av: Matsow

hihi <3

2010-04-14 @ 20:17:20
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0