I LOVE MY LIFE

Sitter "hemma" i norrköping hos älskling!
Dagen har sett ut så att jag kom till jakob vid två, fick skjus ner av frida på cykel, haha! Vi jobbade fram till sex och sedan tog vi bussen till hageby och vi sprang in på hagebycentrum så jag kunde köpa mitt halsband, så jäkla snyggt. I alla fall, när vi kom hem till han la vi oss i soffan och kollade på tv hela kvällen, animal planet.. haha! Somnade i älsklings famn, bättre kan det ju inte bli. Och nu för inte så länge sedan kom jakobs bror hem med kebab och bröd, så vi har gjort våran egen kebabrulle! haha, fett god. Godare än den på pizzerian ;)
Och nu sitter jag på hans rum och väntar på att han ska kolla klart på fotbollsmatchen, sen ska vi sova för kvällen.. Det är nämligen viktigt att jag är pigg inför imorgon, jag har engelska nationella imorgon bitti! HELP ME!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0