I JUST NEED YOU

Hejhej!
Det var ett tag sedan jag skrev något, sov ju hos jakob i torsdags till fredags och då på torsdagskvällen var vi på hc (hagebycentrum) dom har ju öppnat massa nya butiker där, och det smälldes massa raketer och massa erbjudanden fick man.
Sen på fredagen var jag och tjejerna hos matilda och firade henne, åt på olympos och sedan drog vi hem till henne för lite party. Vid ett på lördagen åkte jag till jakob (igen) jag saknade honom för mycket antar jag, höhö. Stannade där tills idag, sov alltså där även igår. Mysigt mysigt! Har även fått med mig lite nya kläder under veckan som gått. Tänkte lägga in lite bilder! Så håll utkik!

- bless

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0