EVERY LITTLE MOVE

Jag är glad, så jä*la glad!
Var ju på jobbintervju idag, och det gick galant. När jag kom in på hennes kontor så såg jag att mitt cv låg på hennes skrivbord, där butikschefen hade skrivit en liten kommentar om mig där det stod "Verkar mycket bra" och av bara det blev jag glad, sen pratade vi i ca 5 minuter och hon tyckte jag verkade så bra, men att det var svårt att bilda sig en uppfattning om mig på fem minuter, så jag ska dit på onsdag och provjobba att sitta i kassan!!!! Sen undrade hon hur länge jag kunde jobba i sommar "hela sommaren" säger jag, kanske inte var så smart.. lite sommarlov vill man ju ha! Men det löser sig, JAG ÄR I ALLA FALL SÅ JÄVLA LYCKLIG JUST NU!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: fia

Fan va kul Johanna, grattis! :D <3

2010-04-15 @ 20:29:50
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/
Postat av: Matosw

HAHA jag ska dit och handla på onsdag har jag bestämt nu ;) ;) ;) <3

2010-04-16 @ 17:17:53
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0