en lyckad kväll

Hemma från en sjukt rolig kväll med tjejerna, sofia, johanna & matilda. Sofia min kära vän har ju fått körkort, så vi satte volymen på högsta och satte gasen i botten och gjorde kholms gator oroliga (ahahha, fan va barnslig jag låter) Men det var riktigt kul måste jag säga, väääldigt mycket skratt. Har dock väldigt ont i halsen nu, kan knappt prata. Men det var det värt, sofia skjusade precis hem mig och nu sitter jag här och ska bara försöka få tillbaka min röst. Vi bestämde även att vi måste träffas igen nu på lovet och parta loss, det var riktigt länge sedan jag var ute nu. Har blivit för mycket tid åt min pojkvän.... Men det ska det ändras på! Får ju inte glömma bort alla mina underbara vänner. Detta var en mycket bra start på lovet!
- pusssssss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0