vaniljmunk <3

Onsdagkväll och jag är eller nej.. jag VAR supertrött tills jag gick och duschade, nu är jag skitpigg.. FAN också! haha.. Ahja, sov ju hos älskling inatt eller säger man igår natt? hmm.. Jag är sämst alltså :P HAHA.. Nej, men i tisdags sov jag över hos han, alltså igår tills idag.. OOOH, ni fattar i alla fall, haha. Vi hade det jätte mysigt (vilket vi alltid har (?) ) Men i alla fall, vi låg i sängen och kollade på tv'n på datorn & kramades :* Vi somnade nog inte fören vid halv ett/ett? Tror klockan var något sånt när jag kollade. Däckade sen på jakobs bröst, mysmys.. <3

Idag då? då har jag vart hemma hos matilda och busat, sen drog vi till madicken och vi gick tillsammans till ica nära för vi skulle handla något gott att äta till idol.. Det blev en vaniljmunk, budget choklad och en päroncider (alkoholfri, oroa er inte) hahaha.. Nej, men det klirra fint i kistan! :) favoriterna ikväll var ju heeeelt klart erik och rabih! Dom sjöng så man rös i hela kroppen. Men jag hann dock inte se hela idol, eller ja.. Vilka som gick vidare, för jag var tvungen att ta ruschen hem för jag var bara TVUNGEN att se säsongstarten av greys anatomy!! säger bara en sak.. tårar, tårar & åter tårar.. Ska inte avslöja något för er som inte sett avsnittet än..

Jahapp, vad ska jag göra nu då? Kolla film? Lyssna på musik? Försöka sova? Sista alternativet låter faktiskt bäst.. Skola imorgon, vi har styling på morgonen, och imorgon står det bryn & färg på schemat! Det gillar jag. Hoppas jag får mina plockade och färgade :) hihi. Menmen, jag uppdaterar väll snart.. igen... eftersom jag johanna inte kan sova än! (y)

Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0