Tisdag

Var hemma idag från skolan, hade ont idag också. Fast dock inte lika mycket, har bara legat och glott på tv idag, inte gjort ett skit. Mina droger under dagen har vart: Värmekudden, Vatten, Mobilen & tv'n. Jag mår bra just nu, så ska till skolan imorgon, :) För jag vill ju verkligen inte missa skolan. Sen efter skolan imorgon ska jag träffa jakob? hoppas jag iaf, vi pratade om det förut. Jag saknar han, även fast det var i förrgår jag såg han sist, fast det är väl såhär att vara kär? :'))

Kollade på lägenheter förut på internet i norrköping åt mig och sofie, men fan det är ju skitsvårt att hitta något ;o jag menar, vi vill ju inte direkt ha en etta.. Menmen, någon dag dyker det väl upp en trea för 4000 i månaden som det gjorde sist? ;o då ska fan jag och sofie vara först på den lägenheten. För jag SKA bo i norrköping innan detta år är slut, så är det bara. Ellerhur sofie?

Nejni, dålig uppdatering idag och det märker jag på statistiken idag.. Föresten, gillar ni dagens stil? Tycker ni jag ska fortsätta med det? Släng in en kommentar så får jag se vilka som läser min blogg också, det skulle vara kul att se. Skriv ert namn och kommentera så blir det roligare för mig. För jag har fan ingen aning om vilka som läser!

Nej, men nu börjar america's best dance crew på mtv - love it. Sen klockan 8 är det ju idol, det få man ju bara inte missa. Sen så är det andra avenyn!!!!! efterlängtat kan jag säga. Så ikväll är det jag som sitter klistrad framför tvn.

Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: matildakarlsson

matilda karlsson - jag är en tönt och efterbliven. jag gillar att fiska i flen och bor i en stuga mitt i skogen. jag kan inte stava till vatikanstaten. men jag trivs. puss

2009-09-08 @ 20:48:10
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: matildakarlsson

matilda karlsson - jag är en tönt och efterbliven. jag gillar att fiska i flen och bor i en stuga mitt i skogen. jag kan inte stava till vatikanstaten. men jag trivs. puss

2009-09-08 @ 20:48:13
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0