systrar i jeans

Jag fastnade vid tv'n efter att jag duschat, det var filmen systrar i jeans som gick på femman. När jag var yngra och böckerna precis kommit ut var jag helt galen i dom. Kommer själv ihåg hur jag satt på nyårsafton på dagen och bara läste och kunde inte sluta. Det är nog en av dom bästa böckerna jag läst. Och jag funderar på att läsa den igen, för dom två böckerna ligger i mitt sängbord bredvid sängen, så innan jag somnar ikväll kanske jag har börjat om och läsa boken igen? Men jag vet inte om jag orkar det ikväll, är ganska trött. Så jag ska nog faktiskt ta och gå och lägga mig vilken minut som helst..

Skönt att somna tidigt ibland faktiskt, ska nog ringa jakob först bara en liten stund. Vill höra hans röst innan jag somnar. Men Vi hörs imorgon, :)
Sovgott & Dröm sött som man brukar säga :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite uppdatering skulle inte sitta fel :) hihi<3

2009-09-24 @ 16:18:36

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0