skooor

Var på stan idag med sofie, kollade på lite kläder och skor och sånt. Hittade massa snyggt, men det är klart man gör det - när man inte har pengar .. Ska försöka få med mamma att handla skor ihelgen, för det är verkligen något jag behöver! Jag har kollat in tre par skor från skopunkten:

Sandalett från Skopunkten.com

Och sen converse (fast fake då) alla klagar säkert nu bara för att jag säger fake converse. Men ärligt talat, så bryr jag mig inte! Det går lika bra med fake converse som äkta för mig! Så nu vet ni det? haha! Men iaf
Dom bruna uggsen - underbara!! jag ska bara ha dom i höst
och dom högklackade är helt sjukt klockrena ;oo fy sjutton vad snygga dom är! Någon som har lust att köpa såna här skor till mig innan veckan är slut? haha!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

så mysigt med ugs

2009-09-03 @ 00:38:51
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0