shoppingdag i örebro

Lördagkväll, eller ja.. det har till och med blivit söndag nu ju ;p haha. Idag var det shopping med familjen som stod på listan, till örebro bar det. Idag var det mamma som stod för betalningen av allt jag ville ha, vilket jag gillade starkt. Jag tänkte shoppa på som sjutton då, men det är klart att man inte hittar något då när man just kan få saker? usch.. Jag har inte tagit något foto på det jag köpt, men lägger nog ut bilder imorgon.. men jag kan berätta det lilla det var:

- Lackleggings - Gina
- Stickad tröja - Gina
- "Fake" Converse - skopunkten
- Mörkbruna uggs - skopunkten
- Fondation & Mascara - Parfymeri
- Tunna svarta strumpbyxor - Lindex

Ja.. Det var allt :p Trodde jag skulle hitta mer, men så var det inte. Ibland finns väl inte turen på ens sida bara! I alla fall, jakob skulle kommit till mig idag, men eftersom som det går så dumma tider på lördagar till katrineholm kunde han inte komma, vi båda såg fram emot en mysig kväll med massa kärlek och en bra film. Men så blev det inte, utan jag gjorde mig iordning och stack iväg till madicken dit matilda också kom efter ett litet tag. Vi har chillat där mest hela kvällen, inte gjort så mycket. Försökt leta någonstans att dra, men det verkar ganska dött på den fronten. Så jag drog hem i stället och nu sitter jag här. Ska väl snart prata med jakob, det var ett tag sedan vi snackade i telefon faktiskt. Tro det eller ej! Menmen, nu var det ett ganska långt och tråkigt inlägg.. Menmen, ni står ut!
Ha en kul lördagsnatt, Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0