mystorsdag

Lite dålig uppdatering under dagen.. Menmen, var med sofie och tränade på gymmet idag, grymt skönt! Kommer tillbringa mycket tid där (i alla fall så mycket jag kan) sen direkt efter vi hade tränat och kommit tillbaka till skolan så skulle vi käka tårta.. OH, vad bra det kändes! haha..

När vi skulle gå till tåget sen efter skolan, började det regna! great säger jag bara, och jag hade ju bara stickad tröja på mig, ingen jacka eller något.. Fy sjutton vad kallt det var, och inte vart det varmare när jag skulle cykla hem.. Men hem kom jag i alla fall. Och när jag kom hem satte jag mig vid tv'n och kollade på top modell 4. Lite tråkigt för man vet ju redan vem som kommer vinna och så.. Inte så kul, men sen började ju mitt favorit program - the hills! Det finns fan inget bättre än det, så nu sitter jag framför tv'n med laptopen i knät och en mysfilt runt mig & massa tända ljus.

Mamma är bara och skjusar magnus för han ska ut med sina jobbarkompisar och äta tror jag? sen kommer hon hem och då ska vi äta pizza och bara mysa :) Jag gillar det starkt! Så ska bara ta det lungt ikväll, finns ju inte så mycket annat man kan göra en sådan här dag? Men jag uppdaterar sen. <3


Kommentarer
Postat av: madicken

för ikväll vill inte johanna vara med madicken och matilda ;D haha <3<3

2009-09-03 @ 18:02:40
URL: http://madickenw.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahaha, nej det vill jag verkligen inte :D hahahaha, men jag älskar er ändo, det vet ni? (A)

2009-09-03 @ 18:12:27
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0