måndags morgon

Go'morron bloggfan!
Sitter iskolan, helt själv.. :o det brukar inte hända! Sitter redan i salen där vi ska ha matte om 40 minuter (?) men vad ska jag annars göra. Ganska skönt att sitta här helt själv, på tåget imorse åt jag frukost. Hade gjort världens godaste mackor igår kväll som jag njöt av idag på tåget. Mums!! Det klirrade fint i kistan! ;)
Som en del av er redan vet så har jag ingen mobiltelefon, igår efter att jag kommit hem från jakob så la min telefon av bara.. Jag satte på den och stängde av den, men inget hjälpte det stod "sätt i simkortet eller tryck på intro för att se först hur telefonen fungerar" Ja tänkte, neeeej.. säg inte att telefonen har blivit glapp så den inte tar simkortet.. Men när jag prövade mammas simkort i telefonen funkade det. Så jag prövade mitt simkort i hennes mobil, men det stod likadant på hennes mobil som det gjorde på min "sätt i simkort bla bla bla.." Så det var ju såklart mitt simkort som gått sönder!! JIPPPI. Fan vad arg jag blev, Jag känner mig naken utan mobil.. Gör inte ni också det? Mobilen är fan som en del av en, haha.. Låter töntigt, men sant som fan.. Tänk er att vara utan mobil resten av livet.. Usch!
Men som tur är har man en mycket snäll pojkvän som fixade ett nytt nummer till mig :) Så ska ladda på det idag och sen har jag nytt nummer. Yey! Fy sjutton för att sitta och spara alla nummer nu, men vafan .. Om jag har tur, så kanske numrerna har sparats på telefonen? :o Hope so..
Men nu har jag inte så mycket mer att säga.. Ska väl sätta på ett avsnitt av the hills och sen hoppas på att sanne kommer snart. (y)
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Matsow

Sv: ALLTSÅÅÅÅÅÅ! vafan hahaha

2009-09-14 @ 15:57:46
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0