lördag

Lördagmorgon och jag är helt död.
Sitter i sängen med öppet fönster för att få in ny frisk luft och så nördar jag framför datorn. Jag orkar inte göra något annat idag, ska förbi madicken senare, kanske blir att stanna där ikväll om inte hon har något annat för sig.. :) Gårdagen var helt okej, umgicks med tjejerna hemma hos madicken. Vi hade det kul och skrattade mest hela tiden. Senare gick vi ner på stan & träffade lite folk, men det var mest dött som vanligt i den här skitstaden. Fyfan, jag hatar verkligen kholm.. De sant, jag har vart hos jakob i norrköping helgerna innan det här. Och när jag väl stannar kvar hemma i katrineholm en helg, det är sant.. jag mår nästan illa, nej fy sjutton. Jag vill här ifrån nu tack!!

Ja, under den korta tiden jag var nere på stan igår så hann jag dryga med en jävla äcklig blatte jävel. Omogen till 100 var han och så äcklig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen "ska vi knulla?" och typ sådana äckliga fraser kom han med, fy fabian va äckligt.. Kom i alla fall hem tidigt igår, runt halv ett var hon. Jag typ däckade i sängen på en gång. Och idag händer absolut nothing! Men nu ska jag försöka resa på mig och hoppa in i duschen. See yah!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0