klipptid

Äntligen är det fixat!
Mitt hår ska bli fixat på måndag!! jag ska; klippa det, fixa förlängingar och kanske limma dit det. Och fräscha till det! Har inte gjort det sen i januari.. Jag veeeet, skäms på mig. Men nu ska det äntligen bli av, och vem ska inte göra det utan jakob's syster sanna! Hon håller ju på att utbilda sig till frisör, så det blir perfekt. Det ska bli kul att klippa mig hos henne, för jag har inte sett henne på huur länge som helst! Hon gör det gratis på mig också, gratis är bra. haha! :) Nu blev jag jätte glad juu, wohoo. :) Imorgon blir det shopping, wiiie. Men nu ska jag kolla på room raiders!
Hörs <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0