kärlek

Idag när jag träffade dig, var allt lite jobbigt först.. Men sen efter att vi pratat hur länge som helst, så löste sig allt. Dina värmande kramar betyder så sjukt mycket, du gör mig hel. Jag älskar dig verkligen! <3 Efter att vi suttit och pratat gick vi ut och du bjöd mig på mat och var urgullig. Tack för idag jakob - du gör mig lycklig! :')

det var ödet som förde oss samman, det är bara så att det ska vara du & jag. ♥ 
7/3-08, det är vårat datum älskling, och det kommer det alltid vara.
jag har sagt det förr, men jag är verkligen kär på riktigt!

det är inte fören man är påväg att förlora någon som man förstår hur mycket den betyder för en..
du har mitt hjärta i din hand, för alltid - jakob johanna!!!

Våran allra första bild tillsammans - vinter/våran 08
Ett minne för livet. :) <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0