Jobbiga bloggfan

Kul att jag skulle göra om min header & design förut och råkar klicka på något så att allt jag någonsin sparat i kodmaller försvinner, så nu har jag suttit i typ en timme och bara försökt fått tillbaka det som det var förut.. Men det gick ju som det gick, och jag vill ha ny header. Men jag kan inte göra snygga headers.. Så sofie kommer hit senare, då vet jag vad hon ska få göra! höhö. Nej, men jag måste typ ta nya bilder som jag kan använda. Väntar nu som sagt bara på att sofie ska komma, så ska vi busa lite. Föresten, aram har ritat av en bild på mig. Jävligt bra gjort om ni frågar mig, check it out ;) haha:


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0