hos min älskling i norrköping

Åh, så dålig jag är på att uppdatera. Men jag har en ursäkt, jag är hos my baby. Vilket gör att jag inte vill blogga, för jag heldre myser med han. Jag skulle egentligen åkt hem idag, men blev ej så.. För det första  går det så sjukt dåliga tåg på lördagar och sen så var jag inte så sugen på fest, utan heldre mysa hela kvällen. Har precis kommit hem, vi har jobbat och sen vart ute på en lite rundtur i norrköping, vi satte oss på en bänk och myste lite. :) Sen så åkte vi hem till hans syster och nu sitter jag bara här. Jag vet inte om det är för mycket information om ni får veta det här, men jakob skulle kissa förut, han kissa och skrev johanna med kisset. HAHA, lite småcharmig kille jag har, elllllller? haha, min jakob <3 Vi ska nog kolla på film nu ikväll. Och sen bara bry oss om varandra, love it.

Ska dricka en energidrink nu, matilda? hahah! nej, men ni får ha en bra och rolig lördagskväll, för det ska jag ha!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA Jag drycker det nu! :D <3

2009-09-06 @ 16:51:59
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0