grisinfluensan

Tänkte på en sak, det här med svininfluensan..
Fan, jag tar det riktigt allvarligt.. Jag har blivit jätte petig med att tvätta händerna så fort jag kommit hem, tar inte i saker som jag annars gör.. Jag är jätte rädd för att bli sjuk, jag vill inte vara sjuk och för det andra så vill jag fan inte döö!!!!! I morse på tåget satt det en riktigt äcklig kärring (förlåt för ordet) men hon var verkligen det.. Luktade alkohol om henne och uuuusch, jag vet inte vad. Hon måste haft svininfluensan eller något sånt, hon hosta, snöt sig, nös och jag vet inte allt hon gjorde och hon harklade upp snor i halsen (uuuuuuuerk) jag kan knappt skriva det utan att få kräkningar.. Det var så jäkla vidrigt så jag nästan var på väg att säga till henne.. Jag mådde fan nästan dåligt, där satt jag mitt emot och försökte äta mina underbara goda mackor.. Dom blev inte så goda efter ett tag, så jag stoppade ner dom igen.. Hoppas inte en sån där äcklig tant sitter på tåget imorgon..

Sen när jag skulle gå till jakob efter skolan, så gick det en tjej och kille förbi med och killen höll sig för bröstet och hostade så det hördes hur ont det gjorde och sen när jag gick förbi sa han: "jävla svininfluensa alltså" ALLTSÅ, jag dör snart.. svininfluensan hit, svininfluensan dit.. Jag spärrar snart in mig tills den där skiten är borta!! ohoo... Ni kanske tycker jag är överdriven, men jag tycker det är så sjukt äckligt när folk håller på hela tiden. Har ni inte hört läkarens råd? ÄR NI SJUKA, STANNA HEMMA TILLS NI ÄR HELT FRISKA, VAR HELST HEMMA TVÅ DAGAR EXTRA EFTER ATT DU BLIVIT FRISK FÖR ATT VARA SÄKER PÅ ATT INTE SMITTA ANDRA!!!! fan, lyssna på läkaren för en gångs skull..

Oj, det här blev visst det ganska aggresivt inlägg.. Men vafan ;p

Kommentarer
Postat av: SOFIEBREDELL

hets...

2009-09-14 @ 21:22:57
URL: http://bloggenomsofie.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0