:)

Gud vilken skön torsdagskväll jag har, jag bara myser, myser och åter igen myser. Det kan inte bli härligare, och det är ju typiskt sånt "mys" väder idag också.. Fan det bara regnar och regnar hela tiden! Hoppas det går över till imorgon. Orkar inte att det ska regna. =/

Men nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen, ha inpackning i håret och skrubba kroppen! (y) Sen ska jag packa väskan, för efter skolan imorgon drar jag hem till jakob tror jag! :) och sova där över natten. Sen hem på lördagen, för då är det party som står på listan!

Imorgon behöver jag inte gå upp så tidigt, för jag åker med tåget som går klockan 9 till norrköping. Jätte skönt, för vi ska egentligen ha gymmet men eftersom jag och sofie var där idag behöver vi inte vara där imorgon på morgonen.

Nej ni, duschen väntar!

Sanne och jag töntar oss iskolan

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0