Dagens Stil

BLoggar från skolan. Har matte, men orkar inte jobba mer, jag och frida har vart riktigt duktiga hittils faktiskt! Vi har arbetat 7sidor på en timme. Jag tycker det är riktigt bra gjort fakiskt, jag är stolt. =) Så nu belönar jag mig själv med att lägga undan matten i tio minuter och sätter mig vid datorn ist. Och jag lovade ju er att jag skulle lägga in dagens stil idag igen. MEN, jag hann inte i morse förlåt. Men här har ni en liten bild på vad jag har på mig idag


Addidas tröja - Stadium
Svart boxerlinne - Gina tricot
Mjukisbyxor - Älskling's :)


Klaga inte på bilden, tog den nyss.. haha! Men nu måste jag fortsätta jobba på ordentligt :)

PUSS! :*
p.s. matilda bli friiiiisk :(

Kommentarer
Postat av: Matsow

jag kommer imorgon pullan! <3

2009-09-15 @ 13:43:35
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0