clothes

Jag är riktigt sugen på att shoppa nya kläder, en helt ny garderob nu till hösten skulle ju inte vara fel! Fast åt andra sidan, om man ser hur vädret ser ut nu om dagarna kanske det är dags att ta fram sommarkläderna igen? Fy sjutton vad varmt det är ute!! Men iaf, kläder var det ja.. Ja, jag vill köpa massa nya kläder. Bland annat det här:
- Stora mysiga koftor
- Nya mörkbruna uggs
- Nya höstjacka
- nya jeans
- halsduk och vantar

Ja, det där får gärna hamna i min garderob inom kort. Men om jag handlar någonstans så har jag tre favorit affärer som jag nästan bara köper kläder i: Vero moda, Gina tricot & Cubus. Jag bara älskar deras kläder, riktig johanna stil! haha, nej men dom affärerna är absolut favoriter! Har ni någon favorit affär som ni brukar shoppa kläder i? Isf, vilka? Eller ni kanske har bra tips till affärer där det finns snygga kläder?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0