- tuesday

Hej alla bloggläsare!
Jag har världens sämsta uppdatering, jag vet.. usch, skäms på mig! Ska verkligen lova nu att skriva mer, funderar på att lägga in dagens stil (dagens outfit) varje dag. Så att bloggen blir lite roligare? Jag har ju faktiskt en helt okej webcam, så det är ju lätt att lägga ut bilderna då också, vad tycker ni? vore det kul med dagens stil varje dag? Och lite mer bilder om mitt liv och vardag? Jag tycker själv det låter som en great ide! (y) vad sägs om att jag börjar med det imorgon bitti? så håll koll på bloggen imorgon, då börjar jag med det! höhö.

Skolan idag då, var i riktiga skolbyggnaden för första gången. Lite trång skola, men ändo jävligt fräsch och lite mysig skola faktiskt! Tror vi kommer stortrivas där (hoppas det i alla fall) Dagen gick fruktansvärt fort faktiskt ;o började dagen med mattematik, vi fick våra matteböcker, och dom var INTE dom tunnaste böckerna kan jag säga -.- suck! Jag som hatar matte också? GREAT! (n) sen så hade vi svenska, men det har inte jag & sofie eftersom vi redan gått den kursen, så vi drog ner på gymmet och körde ett pass, fyfan.. jag är helt slut i kroppen! Fast, det känns ju riktigt skönt nu efteråt! Sen sltuade vi dagen med engelska, sen poff var dagen slut. Åkte hem och har bara tagit det lungt! Jag gillar att ha det så efter skolan. Orkar inte så mycket annat, haha. :)



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0