tråkig uppppppdaaate

Jag måste säga att jag är ganska usel på att blogga på helgerna.. haha! Men jag har en aning om att det handlar om att jakob är här då, har som sagt ingen lust att blogga då. Men i helgen har vi haft det riktigt mysigt, ifredags åkte vi inte fören halv sju från norrköping. När vi kom hem hit så käka vi, sen myste vi hela kvällen inne och kollade på idol, måste bara tillägga att eddie är BÄÄÄÄÄSSSSTTTTT!!!! Så, nu vet ni :) Haha, natten blev inte så sen, somnade vid ett. Och vaknade vid ett på lördagen. Då var vi ute och gick en stund, mysmys. Sen senare på kvällen hem igen och kolla på körslaget! Somnade vi två & söndagen så var vi ute hela dagen, vi var först på torino och käkade, sen gick vi förbi massa olika hus, bland annat det huset som jag och min familj ska kolla på, på fredag! Ska bli superkul!! :)

Sen idag - måndag har jag bara vart iskolan och sen kommit hem och slappat framför tv'n, jag orkar inte så mycket annat efter skolan. Snart är det höstlov, vad händer då?

Kommentarer
Postat av: em

hoppas på att få träffa dig jojjsi!

2009-10-19 @ 19:49:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0